Verkoopadministratie

AccessIn opdracht van meerdere klanten is door de jaren heen in Microsoft Access een verkoopadministratie ontwikkeld. Deze administratie gebruik je voor het boeken van uren en materiaal, bij klanten, projecten of intern. Facturatie en betaalstatus plus artikelen,  voorraad, tarieven en medewerkers maken je administratie compleet. Dit alles via slimme en intuïtieve schermen ipv lijsten en tabellen.

De opzet is enorm flexibel, waardoor uitbreidingen of juist beperkingen snel en simpel in orde zijn. Werk op jouw maat in een standaard omgeving. Een oplossing die de stapel excel-sheets naar een beter en hoger plan tilt…..

Om je een idee te geven:
≥ Technisch ontwerp bureau
≥ Actie-marketing club
≥ Boekhoud-kantoor
≥ Werkplek montage en ergonomisch installateur
≥ Orthomoleculair therapeut

Totaal verschillende bedrijven en variërend van 1 tot 21 medewerkers. Wat ze gemeen hebben is dat ze allen dezelfde Verkoopadministratie van d’Excelle gebruiken, waar nodig toegespitst op hun branche en werkwijze.

Nieuwsgierig geworden? Download deze handleiding van de administratie om een indruk te krijgen van wat er voor jou mogelijk is!